UPROSZCZONA RACHUNKOWOŚĆ (PKPiR)
Według nas jest najlepszym wyborem dla małych i średnich przedsiębiorców, ponieważ odpowiednie gospodarowanie czynnikami dochodowymi pozwala efektywnie wpływać na wielkość płaconych podatków.
Firmom zobowiązanym do prowadzenia Podatkowej Księgi Przychodów i Rozchodów proponujemy e-obsługę lub tradycyjną opartą na:
• prowadzeniu Księgi Przychodów i Rozchodów oraz wyliczenie na jej podstawie zaliczki na podatek dochodowy do Urzędu Skarbowego a także rozliczeń rocznych w formie elektronicznej bądź tradycyjnej,
• sporządzenie ewidencji wyposażenia oraz ewidencji środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych, ustalenie planu rocznej amortyzacji oraz rozliczanie odpisów amortyzacyjnych,
• rozliczanie kosztów użytkowania pojazdów na podstawie prowadzonej ewidencji przebiegów,
• rozliczanie podatku VAT obejmujące prowadzenie właściwych rejestrów VAT oraz sporządzanie deklaracji w formie elektronicznej lub papierowej,
• prowadzenie rozliczeń z Zakładem Ubezpieczeń Społecznych wraz z przekazem elektronicznym osoby prowadzącej działalność, sporządzanie dokumentów zgłoszeniowych oraz rozliczeniowych, wyliczanie kwoty do zapłaty z tytułu ubezpieczeń,
• pozostałe doradztwo rachunkowo-księgowe.